Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції

Олійник, С. В. (2016) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 95-99. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (347kB) | Preview

Abstract

У статті вперше обґрунтовано ідею розвитку музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Зважаючи на фізіологічні основи емоційності людини розкрито новітні підходи до актуалізації енергоінформаційної дії музичних творів. Розглянуто використання вібраційної природи музики у різних галузях знання, а саме медицині, психології, педагогіці. З’ясовано, що музикотерапевтичний підхід є інтегруючим у міжгалузевому просторі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна компетентність, музично-творчий потенціал, музикотерапія, фізіологія емоційності, міжгалузева інтеграція
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 19:47
Last Modified: 30 Jan 2017 19:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23511

Actions (login required)

View Item View Item