Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів

Підгурська, В. Ю. (2016) Креативність як необхідна умова формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 111-115. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (345kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито зміст понять "креативність" і "творчість" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів. З’ясовано, що креативна здатність ґрунтується на синтезі творчої фантазії й професійного інтелекту. Достатньо високий рівень інтелекту є істотною й необхідною якістю творчого процесу. Встановлено, що креативність майбутнього вчителя-класовода потрібно розвивати в процесі педагогічної практики, яка передбачає постійний творчий пошук, самостійний розвиток і формування професійних умінь. З'ясовано, що мета виробничої практики у контексті формування творчої мовнокомунікативної особистості учителя початкових класів, – навчити студентів застосовувати здобуті знання з української мови у конкретних ситуаціях професійного спілкування. Визначено: студент-практикант має усвідомлювати, що результативність навчальних досягнень школярів значною мірою залежать від творчої активності вчителя, здатного по-новому застосовувати знання й уміння сформовані в процесі професійної мовної й лінгвометодичної підготовки в нових умовах сьогодення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативність, творчість, інтелект, педагогічна практика, мовнокомунікативна компетентність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 19:57
Last Modified: 30 Jan 2017 20:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23515

Actions (login required)

View Item View Item