Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва

Плотницька, О. В. (2016) Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 116-119. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (345kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються основні складові частини поняття феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу. Також розкрито сутність синергетичних принципів в сучасній освіті та мистецтві, які полягають у баченні синергетикою світу і людини як складних систем, що самоорганізуються і знаходяться в ситуації системно – цілісної єдності. Подано прийоми використання інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу на заняттях з основного музичного інструменту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу, синергетика, музично-виконавська діяльність, професійна підготовка, майбутній учитель музичного мистецтва
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 20:00
Last Modified: 30 Jan 2017 20:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23516

Actions (login required)

View Item View Item