Проворова, Є. М.
(2016)
Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
pp. 120-124.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті окреслено завдання методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу, поняття культури слухання. Визначено, що музично-методичні заняття важливо спрямовувати на розвиток у студентів відповідних методичних знань щодо організації музично-слухацької діяльності школярів; формування у студентів умінь і навичок розвитку слухацької культури учнів шляхом вивчення передового досвіду, проведення тренінгів з організації процесу слухання музики, музикознавчого і художньо-педагогічного аналізу музичного твору, уведення елементів музично-сценічної діяльності.
Actions (login required)
 |
View Item |