Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''

Сейко, Н. А. (2016) Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 149-154. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (369kB) | Перегляд

Опис

У статті з’ясовано мету і завдання курсу ''Соціальний фандрайзинг'' у зв’язку з необхідністю формування комплексу практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів, що можуть бути розвинені у процесі вирішення низки практичних завдань \ задач під час вивчення означеного курсу. Визначено провідні практико орієнтовані вміння соціального педагога ЗНЗ та їх зв'язок з розв’язанням практичних завдань у процесі вивчення соціального фандрайзингу. Наведено приклади практико орієнтованих завдань з соціального фандрайзингу з досвіду викладання цієї навчальної дисципліни у ВНЗ.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: соціальний фандрайзинг, соціальний педагог, практико орієнтовані вміння
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Січ 2017 20:21
Останні зміни: 30 Січ 2017 20:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23523

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу