Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій

Цюряк, І. О., Луценко, В. В. (2016) Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких спеціалізацій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). pp. 168-174. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (383kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається питання підготовки студентів мистецьких спеціалізацій на основі особистісно орієнтованих технологій навчання, що є провідними положеннями сучасної музичної освіти, порушується проблема розвитку творчих якостей майбутніх фахівців на засадах продуктивного їх застосування; визначено рівні саморозвитку майбутніх вчителів музики на заняттях з хорового диригування; встановлено, що дієвість розроблених нами педагогічних умов і методичних прийомів сприяла підвищенню рівня фахової підготовки та допомагала студентам у вільному застосуванні загальнокультурологічних та загальномузичних знань на практиці.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: особистісно орієновані технології навчання, індивідуалізація процесу навчання, творчий розвиток особистості, педагогічні умови, методичні прийоми, художньо-творча самореалізація, самовдосконалення, саморозвиток студентів, диригентсько-хорова підготовка
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 30 Jan 2017 20:30
Last Modified: 21 Apr 2019 17:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23527

Actions (login required)

View Item View Item