Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів

Радкіна, В. Ф. (2005) Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 61-64.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (139kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються проблеми інтеграції фахових та естетичних знань у професійній підготовці майбутніх учителів, розкриваються переваги інтеграції мистецтв на основі спільності художнього образу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 25 Nov 2008 09:53
Last Modified: 14 Aug 2015 18:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2370

Actions (login required)

View Item View Item