Радкіна, В. Ф. (2005) Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 61-64.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (139kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються проблеми інтеграції фахових та естетичних знань у професійній підготовці майбутніх учителів, розкриваються переваги інтеграції мистецтв на основі спільності художнього образу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Depositing User: | О.А. Халімончук |
Date Deposited: | 25 Nov 2008 09:53 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 18:44 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2370 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |