Методологічні основи проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу

Міненко, Н. М. (2007) Методологічні основи проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 188-192.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті на основі державних документів щодо розвитку системи освіти визначено актуальність проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодших школярів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу, а також розглянуто окремі філософські теорії, психолого-педагогічні ідеї, концепції, дидактичні закономірності та принципи, які виступають методологічною основою дослідження зазначеної проблеми.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 25 Nov 2008 10:22
Last Modified: 14 Aug 2015 18:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2397

Actions (login required)

View Item View Item