Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. pp. 254-261.

[img]
Preview
Text
Download (237kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: професор Олена Євгеніївна Антонова
Date Deposited: 22 May 2017 17:37
Last Modified: 22 May 2017 17:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24649

Actions (login required)

View Item View Item