Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства

Свистун, О., Калініченко, О. О. (2017) Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[img]
Preview
PDF
Download (396kB) | Preview

Abstract

В сучасних умовах господарювання зростає обсяг інформації, підвищується її цінність для кожного суб’єкта ринкових відносин. Також підвищилась роль маркетингових комунікацій разом із зростанням ролі маркетингу на кожному підприємстві. Саме маркетингові комунікації забезпечують обмін інформацією між виробниками та споживачами в процесі реалізації товарів на ринку

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 31 May 2017 09:19
Last Modified: 31 May 2017 09:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24783

Actions (login required)

View Item View Item