Гречуха, І. А.
(2017)
Рефлексія здібностей літературно обдарованих
старшокласників.
Прикладні аспекти психології особистісного зростання (2).
с. 98-100.
Опис
Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання,
професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В.,
досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує
на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання
«Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння»
є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?»
Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про
себе, як суб’єкта власної активності.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |