Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників

Гречуха І. А. (2017) Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (2). С. 98–100.

[img]
Preview
Текст
Download (502kB) | Preview

Анотація

Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання, професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В., досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання «Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння» є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?» Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про себе, як суб’єкта власної активності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 01 Черв 2017 12:34
Оновлення: 01 Черв 2017 12:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24828

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу