Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників

Гречуха, І. А. (2017) Рефлексія здібностей літературно обдарованих старшокласників. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (2). pp. 98-100.

[img]
Preview
Text
Download (502kB) | Preview

Abstract

Ранній юнацький вік – це період активного самопізнання, професійного та особистісного самовизначення. Знаков В.В., досліджуючи феномени «самопізнання» та «саморозуміння», вказує на їх відмінності. Пізнаючи себе, суб’єкт дає відповіді на питання «Який я?» та «Що я знаю про себе?». Результатом «саморозуміння» є відповіді на питання іншого рівня – «Чому я є саме таким?» Таким чином у свідомості старшокласника формується уявлення про себе, як суб’єкта власної активності.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 01 Jun 2017 12:34
Last Modified: 01 Jun 2017 12:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24828

Actions (login required)

View Item View Item