Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю

Козаченко, Г. В. (2017) Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 64-70. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (378kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 06 Черв 2017 19:10
Останні зміни: 06 Черв 2017 19:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24899

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу