Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю

Козаченко, Г. В. (2017) Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 64-70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (378kB) | Preview

Abstract

У статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 06 Jun 2017 19:10
Last Modified: 06 Jun 2017 19:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24899

Actions (login required)

View Item View Item