Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників

Максимова, О. О. (2017) Методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 118-122. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (356kB) | Preview

Abstract

У статті подається визначення поняття ''здоров’язбережувальна компетентність дошкільників'', розкривається його суть з точки зору триєдності сторін здоров’я (фізичне, психічне, духовне), аналізуються завдання, які стоять перед вихователем щодо збереження, підтримання та примноження здоров’я дітей, окреслюються принципи валеологічного виховання дітей. Визначено умови оптимального формування здоров’язбережувальної компетентності, де більш глибоко проаналізовано технології, які можна використовувати у ДНЗ з даного напрямку роботи, та форми роботи з педагогічним колективом.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: здоров’язбережувальна компетентність дошкільників, алгоритм здоров’япідтримуючого способу життя, завдання та принципи валеологічного виховання, здоров'язбережувальні технології.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 08 Jun 2017 17:27
Last Modified: 08 Jun 2017 17:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24926

Actions (login required)

View Item View Item