Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів

Ямін, Яо (2017) Вокально-педагогічна освіта Китаю та її значення для самоорганізації навчального простору китайських студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 173-177. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (352kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню питань музично-педагогічної та вокальної освіти в Китаї. Розглянуто особливості навчальних програм та структури музично-педагогічної освіти в Китаї. Визначено значення попередньої вокальної підготовки китайських студентів для розробки і впровадження методики самоорганізації навчального простору в українських вищих навчальних закладах мистецького напрямку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: музично-педагогічна освіта, вокал, самоорганізація, навчальний простір, педагог-музикант, адаптація, китайські студенти.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 08 Jun 2017 20:57
Last Modified: 08 Jun 2017 20:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24939

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics