Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві

Міліневський, В. Г. and Клімова, І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[img]
Preview
PDF
Download (296kB) | Preview

Abstract

Ключовим чинником забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємств на внутрішньому й міжнародному ринках стала дієва система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів і появою нових інструментів інформаційного впливу.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 13 Jun 2017 10:20
Last Modified: 13 Jun 2017 10:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24992

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics