Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем

Підгурська, В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. pp. 169-172.

[img]
Preview
PDF
Download (300kB) | Preview

Abstract

Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 07 Jul 2017 09:08
Last Modified: 07 Jul 2017 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073

Actions (login required)

View Item View Item