Підгурська, В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. pp. 169-172.
|
PDF
Download (300kB) | Preview |
Abstract
Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | лаб. К.В Сорока |
Date Deposited: | 07 Jul 2017 09:08 |
Last Modified: | 07 Jul 2017 09:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |