Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій

Карпюк, О. А., Сингаєвська, А. О. (2017) Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку:колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, pp. 331-359.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Date Deposited: 07 Jul 2017 09:07
Last Modified: 07 Jul 2017 09:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25080

Actions (login required)

View Item View Item