Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій

Карпюк, О. А., Сингаєвська, А. О. (2017) Event-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікацій. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку:колект. монографія. Видавництво Євенок О.О., Житомир, с. 331-359.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Тип елементу : Розділ книги
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 07 Лип 2017 09:07
Останні зміни: 07 Лип 2017 09:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25080

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу