Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови)

Мороз, А. В. (2008) Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). pp. 181-184.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

У статті йде мова про фразеологічні одиниці фахової мови торгівлі німецької мови. Подається дефініція, називаються основні лінгвісти, праці яких відіграють велику роль у вивченні фразеології, досліджуються види, загальні ознаки, функції, особливості перекладу, джерела утворення фразеологізмів даної підмови, наводяться приклади з німецькомовних текстів, взятих із монографій, газетних та журнальних статей на тему торгівлі.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: А.В Іщук
Date Deposited: 25 Nov 2008 12:09
Last Modified: 14 Aug 2015 21:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2512

Actions (login required)

View Item View Item