Моляко В. О., Мисечко Катерина (2017) Особливості емоційного вигорання педагогів із різним стажем роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (9). С. 69–71.
Preview
mol.pdf
Завантажити (521kB) | Preview
Анотація
зв'язку з великою емоційною напруженістю професійної
діяльності педагога, нестандартністю педагогічних ситуацій,
відповідальністю і складністю професійної праці вчителя,
збільшується ризик розвитку синдрому «емоційного вигорання». При
цьому дуже мало звертається уваги на діючі ефективні психолого-
педагогічні та медичні технології, які спрямовані на збереження
здоров'я педагога, що знижують ризик формування синдрому
«емоційного вигорання» і появи кризи професії в цілому.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 03 Серп 2017 11:47 |
Оновлення: | 03 Серп 2017 11:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25149 |