Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу

Білоусова І., Шмиглюк О. Г. (2013) Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету (5). С. 18–19.

[img]
Preview
Текст
Download (204kB) | Preview

Анотація

Проблема саморегуляцiї дiяльностi людини за останнi десятилiття стала однiєю з ключових у психологiчнiй науцi, її дослiдження здiйснювали I.М. Захарова, К.В. Злоказов, О.В. Зобков, Н.О. Киселевська, Т.В. Кириченко, О.О. Конопкiн, В.I. Моросанова, Ю.Р. Нюрдгеймер, Н.С. Олєйник, I.В. Плахотнiкова, Г.С. Пригiн, Т.В. Попова, О.В. Стаканова та iн. Науковці зазначають, що процес саморегуляцiї особливо iнтенсивно розвивається в юнацькому вiцi (Л.В. Засєкiна, I.С. Кон, Н.С. Лейтес, Н.I. Пов’якель). Саме в цей перiод послiдовно актуалiзується дiя соцiальних, дiяльнiсних, особистiсних чинникiв регуляцiї, якi тiсно включенi у процес самопiзнання юнакiв, їх професiйного та особистiсного самовизначення. Дедалi бiльшу увагу вчених привертає питання зв’язку саморегуляцiї з успiшнiстю навчальної дiяльностi студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Геннадіївна Шмиглюк
Дата подачі: 04 Вер 2017 16:58
Оновлення: 04 Вер 2017 17:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25176

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу