Білоусова, І., Шмиглюк, О. Г.
(2013)
Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу.
Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету (5).
с. 18-19.
Опис
Проблема саморегуляцiї дiяльностi людини за останнi
десятилiття стала однiєю з ключових у психологiчнiй науцi, її
дослiдження здiйснювали I.М. Захарова, К.В. Злоказов, О.В. Зобков,
Н.О. Киселевська, Т.В. Кириченко, О.О. Конопкiн, В.I. Моросанова, Ю.Р. Нюрдгеймер, Н.С. Олєйник, I.В. Плахотнiкова, Г.С. Пригiн, Т.В.
Попова, О.В. Стаканова та iн. Науковці зазначають, що процес
саморегуляцiї особливо iнтенсивно розвивається в юнацькому вiцi
(Л.В. Засєкiна, I.С. Кон, Н.С. Лейтес, Н.I. Пов’якель). Саме в цей
перiод послiдовно актуалiзується дiя соцiальних, дiяльнiсних,
особистiсних чинникiв регуляцiї, якi тiсно включенi у процес
самопiзнання юнакiв, їх професiйного та особистiсного
самовизначення. Дедалi бiльшу увагу вчених привертає питання
зв’язку саморегуляцiї з успiшнiстю навчальної дiяльностi студентів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |