Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності

Антонова, О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 5-9. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (334kB) | Preview

Abstract

В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативність, творчість, педагогічна креативність, семантична спонтанна гнучкість
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Sep 2017 17:11
Last Modified: 11 Sep 2017 17:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25218

Actions (login required)

View Item View Item