Психолого-педагогічні та філософські аспекти агресивної поведінки: спроба міждисциплінарного аналізу

Вознюк, О. В. (2017) Психолого-педагогічні та філософські аспекти агресивної поведінки: спроба міждисциплінарного аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 61-64. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (327kB) | Перегляд

Опис

Робиться спроба розглянути соціально-психологічні механізми агресії, використовуючи досягнення синергетики, що дозволяє вичленувати універсальний теоретичний конструкт, пов'язаний з двома базовими станами людини – відкритістю та закритістю. Робиться висновок, що людина сама визначає ставлення до неї оточуючого світу і виявляється органічно пов’язаною з останнім. Тому пропонується центр тяжіння у боротьбі з агресією перенести з зовнішнього життєвого простору в середину людини. Постає завдання з гармонізації перш за все самої людини, що приводить до гармонізації й оточення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: конфлікт, агресія, внутрішні і зовнішні шляхи самоствердження людини, індивідуально-особистісний початок людини
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 11 Вер 2017 18:38
Останні зміни: 11 Вер 2017 18:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25227

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу