Вознюк О. В. (2017) Психолого-педагогічні та філософські аспекти агресивної поведінки: спроба міждисциплінарного аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 61–64. ISSN 2076-6173.
12.pdf
Завантажити (327kB) | Preview
Анотація
Робиться спроба розглянути соціально-психологічні механізми агресії, використовуючи досягнення синергетики, що дозволяє вичленувати універсальний теоретичний конструкт, пов'язаний з двома базовими станами людини – відкритістю та закритістю. Робиться висновок, що людина сама визначає ставлення до неї оточуючого світу і виявляється органічно пов’язаною з останнім. Тому пропонується центр тяжіння у боротьбі з агресією перенести з зовнішнього життєвого простору в середину людини. Постає завдання з гармонізації перш за все самої людини, що приводить до гармонізації й оточення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | конфлікт, агресія, внутрішні і зовнішні шляхи самоствердження людини, індивідуально-особистісний початок людини |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 18:38 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 18:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25227 |