Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності

Волошин, П. М. (2017) Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 70-73. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (329kB) | Preview

Abstract

У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Sep 2017 21:18
Last Modified: 11 Sep 2017 21:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25230

Actions (login required)

View Item View Item