Загальнонауковий контекст категорії «уміння»

Іськова, Л. М. (2017) Загальнонауковий контекст категорії «уміння». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). p. 134. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (353kB) | Preview

Abstract

В статті розглянуто загальнонауковий контекст категорії «уміння». Визначено, що проблема формування умінь має давнюю історію. Узагальнено, що на основі праць грецьких філософів закладено наукове підґрунтя для розроблення проблеми формування умінь у процесі викладання освітніх наук. Досліджено, що в психолого-педагогічній науці приділяється велике значення формуванню різноманітних умінь та розмаїття поглядів науковців з даної проблеми. Проте, на наш погляд, досі не подається однобічного визначення категорії «вміння». Аналізуючи наукову літературу, ми побачили, що найчастіше уміння пов’язують із здатністю вирішувати певну діяльність, яка спрямована на досягнення конкретної мети. Виходячи з цього, вважаємо доцільним розглядати вміння як здатність здійснювати будь-яку діяльність у відповідності з поставленою метою. Адже вироблення умінь ̶ найважливіша умова підготовки студентів до навчально-професійної діяльності, шлях встановлення зв’язку теорії з практикою.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мистецько-педагогічна діяльність, компетентність, навички, інтелектуальні уміння, освіта, уміння.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 11 Sep 2017 19:21
Last Modified: 11 Sep 2017 19:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25241

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics