Корінна, Л. В.
(2017)
Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
pp. 161-170.
ISSN 2076-6173
Abstract
Статтю присвячено проблемам особистісного самовизначення, професійної орієнтації ліцеїстів у
освітньому просторі ліцею-інтернату для обдарованих дітей. Акцентовано увагу на особливостях
профільного навчання – першого важливого етапу професійного самовизначення та виховання
особистості, здатної до самореалізації, навчання впродовж життя. Визначено основні завдання
створення профорієнтаційного простору навчального закладу. При цьому автором статті зазначено,
що простір профільного самовизначення – це сукупність структурних підрозділів ліцею-інтернату, що
мають загальні цілі, ресурси для їх досягнення та єдиний центр управління. Запропоновано опис
педагогічного досвіду забезпечення реалізації творчого потенціалу всіх учасників навчально-виховного
процесу. Подано структуру освітньої системи ліцею-інтернату.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
професійне самовизначення, профіль навчання, професійна орієнтація ліцеїстів,
особистісне самовизначення, самореалізація, професійна перспектива, професія, фах, цінності,
критичне мислення, креативність, обдарованість, інтереси , нахили, здібності |
Subjects: |
L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
12 Sep 2017 09:38 |
Last Modified: |
12 Sep 2017 09:49 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25251 |
Actions (login required)
 |
View Item |