Майданик, О. В.
(2017)
Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
pp. 176-180.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті висвітлено значення використання інноваційних технологій у процесі формування
громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено необхідність
застосування інтерактивних методів навчання в освітньому процесі педагогічного коледжу; проведено
аналіз педагогічних досліджень щодо вказаної проблеми; охарактеризовано сутність поняття
«інтерактивні методи» та «критичне мислення», проаналізовано основні завдання розвитку
критичного мислення студентської молоді. Автором зазначено, що формуванню громадянської
компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічному коледжі має сприяти
використання на заняттях суспільно-економічних дисциплін пізнавальних та проблемно-пошукових
завдань; обґрунтовано висновок про те, що інноваційний підхід до формування громадянської
компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах спрямований на
особистісний розвиток майбутніх фахівців, їхню здатність оволодівати новим досвідом на основі
цілеспрямованого формування критичного мислення.
Actions (login required)
|
View Item |