Використання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школи

Павленко, В. В. (2017) Використання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2(88)). pp. 213-218. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (353kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано необхідність подолання репродуктивного стилю навчання та переходу до такої освітньої системи, яка б повною мірою могла забезпечити пізнавальну активність і самостійність мислення учнів. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Визначено завдання відкритого типу одним із засобів розвитку креативності сучасного учня. Здійснено аналіз поняття «відкриті завдання». Запропоновано характеристики основних параметрів та вимоги до відкритих завдань, серед яких автор виділяє: наявність смислового контексту, проблемність, невизначеність, доступність, зв’язок із конкретним навчальним предметом, інтеграція. Проаналізовано особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного, розвинені естетичні почуття та ін. Зазначено, що розвиток креативності залежить від віку та рівня розумового розвитку учнів і самих учителів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативна грамотність; креативна уява; креативне мислення; креативний потенціал учнів; креативність; розвиток креативності
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 10:19
Last Modified: 12 Sep 2017 10:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25265

Actions (login required)

View Item View Item