Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії

Проворова, Є. М., Цзінцзін, Чжан (2017) Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 224-230. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (366kB) | Preview

Abstract

У статті охарактеризовано мету, підходи, принципи, блоки, а також представлено практичну реалізацію моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Запропонована модель охоплює нормативно-цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий, аналітико-результативний блоки, тісно взаємопов'язані цілями і завданнями щодо методичної підготовленості майбутнього вчителя музики. Окреслено наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи, функції, педагогічні умови, етапи реалізації моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики. Перевірку моделі методичної підготовки у межах статті представлено на прикладі реалізації методики формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: модель, методична підготовка, майбутній учитель музики, загально дидактичні принципи, специфічні принципи, функції, педагогічні умови, мистецька рефлексія.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 10:35
Last Modified: 12 Sep 2017 10:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25270

Actions (login required)

View Item View Item