Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти

Рибчук О. О. (2017) Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 231–236. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 43.pdf]
Preview
Текст
43.pdf

Завантажити (704kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. У статті проведено аналіз наукових поглядів на проблему вибору оптимальних форм організації навчального процесу; фахового розвитку у системі неперервної освіти; компетентнісного підходу у системі військової освіти. Досліджено підходи до визначення термінів “модель” і “моделювання”, запропоновано авторське визначення педагогічної моделі розвитку фахової компетентності.
Запропоновано структурно-функціональну модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти, до структури якої включено такі блоки: цілепокладання, організаційно-педагогічних умов, теоретико-методологічний, змістовний, організаційно-процесуальний і діагностично-результативний. Розкрито зміст основних структурних елементів моделі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, педагогічне моделювання, розвиток, фахова компетентність, викладач, післядипломна освіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 11:24
Оновлення: 12 Вер 2017 11:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25272

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу