Рибчук О. О. (2017) Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 231–236. ISSN 2076-6173.
43.pdf
Завантажити (704kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. У статті проведено аналіз наукових поглядів на проблему вибору оптимальних форм організації навчального процесу; фахового розвитку у системі неперервної освіти; компетентнісного підходу у системі військової освіти. Досліджено підходи до визначення термінів “модель” і “моделювання”, запропоновано авторське визначення педагогічної моделі розвитку фахової компетентності.
Запропоновано структурно-функціональну модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти, до структури якої включено такі блоки: цілепокладання, організаційно-педагогічних умов, теоретико-методологічний, змістовний, організаційно-процесуальний і діагностично-результативний. Розкрито зміст основних структурних елементів моделі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, педагогічне моделювання, розвиток, фахова компетентність, викладач, післядипломна освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 11:24 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 11:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25272 |