Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти

Рибчук, О. О. (2017) Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 231-236. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (704kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. У статті проведено аналіз наукових поглядів на проблему вибору оптимальних форм організації навчального процесу; фахового розвитку у системі неперервної освіти; компетентнісного підходу у системі військової освіти. Досліджено підходи до визначення термінів “модель” і “моделювання”, запропоновано авторське визначення педагогічної моделі розвитку фахової компетентності. Запропоновано структурно-функціональну модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти, до структури якої включено такі блоки: цілепокладання, організаційно-педагогічних умов, теоретико-методологічний, змістовний, організаційно-процесуальний і діагностично-результативний. Розкрито зміст основних структурних елементів моделі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: модель, педагогічне моделювання, розвиток, фахова компетентність, викладач, післядипломна освіта
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 11:24
Last Modified: 12 Sep 2017 11:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25272

Actions (login required)

View Item View Item