Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування

Семеног, О. М. (2017) Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 243-248. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (354kB) | Preview

Abstract

У статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 11:32
Last Modified: 12 Sep 2017 11:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25274

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics