Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми

Сидорчук, Н. Г. (2017) Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 249-253. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (367kB) | Preview

Abstract

У статті актуалізовано проблему оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Одним із засобів розв’язання поставленого завдання визначено введення у навчальний процес аспірантури обов’язкової навчальної дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу". Розкрито змістове наповнення розробленого курсу та загальні механізми його апробації у ході підготовки слухачів всіх напрямів підготовки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійно-педагогічна підготовка, компетентнісний підхід, доктор філософії.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 11:36
Last Modified: 12 Sep 2017 11:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25275

Actions (login required)

View Item View Item