Суб’єктно-діяльнісний підхід до розвитку фахової компетентності посадових осіб кадрових органів у системі післядипломної освіти

Тракалюк, О. Л. (2017) Суб’єктно-діяльнісний підхід до розвитку фахової компетентності посадових осіб кадрових органів у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2(88)). с. 271-275. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (341kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються розвиток фахової компетентності посадових осіб кадрових органів Збройних сил (ЗС) України – інтегрального професійно-фахового утворення фахівців кадрового органу згідно з провідними ідеями та положеннями суб’єктно-діяльнісного підходу. Фахова компетентність посадових осіб кадрових органів ПОКО) характеризує їх фахову підготовленість, суб’єктну та фахову здатність, фахову, психологічну та суб’єктну готовність, необхідні для успішного здійснення ними своєї фахової діяльності як суб’єкта кадрового органу. Розвиток фахової компетентності визначається як розгорнутий у часі процес і результат кількісних і якісних змін посадових осіб кадрових органів, в їх практичному мисленні, почуттях і поведінці, а його результат – їх становлення суб’єктами фахової діяльності в кадрових органах ЗС України. Розвиток представляє складний педагогічний процес, поступальний рух, тобто прогрес, удосконалення, еволюція, зростання, фаховий їх світогляд. Акцентовано увагу на тому факті, що у процесі розвитку фахової компетентності слід мати на увазі особливості їх фахової підготовки як дорослих.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суб’єктно-діяльнісний підхід, фахова компетентність, розвиток фахової компетентності, посадові особи кадрових органів.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 18:40
Останні зміни: 12 Вер 2017 18:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25279

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу