Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін

Циганок, О. О. (2017) Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 276-281. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (357kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано рівень наповнення українознавчим змістом дисциплін мовознавчого циклу, що вивчаються студентами-філологами Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено ключові аспекти проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі та проаналізовано основні напрями вдосконалення мовної освіти фахівців. Доведено, що українська літературна мова є одним із основних чинників формування генофонду нації, визначальною константою в становленні українознавства, в якій зберігається світ поетичних уявлень, мораль, етика, душа народу. Автор статті наголошує на тому, що на заняттях студенти не тільки здобувають мовну освіту – тут формуються їхні погляди, характер, мораль, інтереси, оскільки сучасна школа потребує не просто педагога-викладача, а творчого, креативного, мислячого вчителя, який би вільно орієнтувався у проблемах освітнього простору.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 19:19
Last Modified: 12 Sep 2017 19:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25280

Actions (login required)

View Item View Item