Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід

Чернілевський, Д. В., Сіранчук, Н. З. (2017) Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 282-286. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (351kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано проблему перетворення людини в особистість як основне завдання інформаційно-технологічної діяльності освітньої системи. Здійснено аналітичний огляд сучасних парадигм освітньої системи сьогодення України. Проаналізовано поняття «особистість», «освіта». Розглянуто поняття «освітологія» як напрям інтегрованого пізнання світу, спосіб креативного пошуку у розв’язанні суперечностей між формальною і неформальною освітою, спрямований на розробку теорії освітньої діяльності, вітакультурної методології, інноваційної оргтехнології модульно-розвивального навчання та масового соціально-психологічного експерименту. Визначено основні етапи розвитку освітології. З’ясовано значення самовдосконалення в процесі перетворення людини в особистість. Обґрунтовано думку про те, що самоосвіта, самовиховання та самоактуалізація є основними сутнісними складовими професійного самовдосконалення фахівця будь-якої сфери.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: особистість, мудрість, людиноцентризм, освітологія, самоосвіта, самовиховання, самоактуалізація
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 19:22
Останні зміни: 12 Вер 2017 19:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25281

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу