Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід

Чернілевський, Д. В., Сіранчук, Н. З. (2017) Проблеми і завдання педагогічної науки України: аксіологічний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 282-286. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (351kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано проблему перетворення людини в особистість як основне завдання інформаційно-технологічної діяльності освітньої системи. Здійснено аналітичний огляд сучасних парадигм освітньої системи сьогодення України. Проаналізовано поняття «особистість», «освіта». Розглянуто поняття «освітологія» як напрям інтегрованого пізнання світу, спосіб креативного пошуку у розв’язанні суперечностей між формальною і неформальною освітою, спрямований на розробку теорії освітньої діяльності, вітакультурної методології, інноваційної оргтехнології модульно-розвивального навчання та масового соціально-психологічного експерименту. Визначено основні етапи розвитку освітології. З’ясовано значення самовдосконалення в процесі перетворення людини в особистість. Обґрунтовано думку про те, що самоосвіта, самовиховання та самоактуалізація є основними сутнісними складовими професійного самовдосконалення фахівця будь-якої сфери.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: особистість, мудрість, людиноцентризм, освітологія, самоосвіта, самовиховання, самоактуалізація
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 19:22
Last Modified: 12 Sep 2017 19:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25281

Actions (login required)

View Item View Item