Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан

Ярошенко, О. Г., Мозуль, І. В. (2017) Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 303-307. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (332kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена характеристиці підготовки майбутніх педагогів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. Обґрунтовано склад, виокремлено та описано компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний) готовності майбутнього вчителя початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності, рівні її сформованості (відносно високий, середній, початковий). Наведено результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виявлення рівнів готовності майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів, предметна природознавча компетентність, готовність, компоненти, критерії та рівні готовності, констатувальний етап педагогічного експерименту.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 19:36
Last Modified: 13 Sep 2017 09:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25285

Actions (login required)

View Item View Item