Ярошенко, О. Г., Мозуль, І. В.
(2017)
Феномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний стан.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
pp. 303-307.
ISSN 2076-6173
Abstract
Стаття присвячена характеристиці підготовки майбутніх педагогів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. Обґрунтовано склад, виокремлено та описано компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний) готовності майбутнього вчителя початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності, рівні її сформованості (відносно високий, середній, початковий). Наведено результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виявлення рівнів готовності майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів, предметна природознавча компетентність, готовність, компоненти, критерії та рівні готовності, констатувальний етап педагогічного експерименту. |
Subjects: |
L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
12 Sep 2017 19:36 |
Last Modified: |
13 Sep 2017 09:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25285 |
Actions (login required)
 |
View Item |