Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики

Авраменко, О. Б., Жмуд, О.В (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 17-21. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (451kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Вер 2017 09:20
Останні зміни: 13 Вер 2017 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25294

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу