Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики

Авраменко, О. Б., Жмуд, О. В. (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 17-21. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (451kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 Sep 2017 09:20
Last Modified: 13 Sep 2017 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25294

Actions (login required)

View Item View Item