Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів

Ващенко, С. В., Рибак, Т. М., Свисюк, О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 45-50. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (358kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Вер 2017 09:44
Останні зміни: 13 Вер 2017 09:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25305

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу