Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення

Гайдай, І. О. (2017) Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 56-59. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (342kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості педагогічної практики у системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Автор статті аналізує попередній досвід проведення педагогічної практики на філологічних факультетах та факультетах іноземних мов педагогічних вишів України. Дослідниця робить спробу оцінити попередній досвід організації педпрактики студентів-філологів і робить висновки про важливість його використання для вдосконалення сучасної підготовки вчителя-філолога подвійного профілю.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 Sep 2017 09:57
Last Modified: 13 Sep 2017 10:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25309

Actions (login required)

View Item View Item