Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення

Гайдай, І. О. (2017) Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 56-59. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (342kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано особливості педагогічної практики у системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Автор статті аналізує попередній досвід проведення педагогічної практики на філологічних факультетах та факультетах іноземних мов педагогічних вишів України. Дослідниця робить спробу оцінити попередній досвід організації педпрактики студентів-філологів і робить висновки про важливість його використання для вдосконалення сучасної підготовки вчителя-філолога подвійного профілю.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Вер 2017 09:57
Останні зміни: 13 Вер 2017 10:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25309

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу