Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства

Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 5-30.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 03 Nov 2017 18:26
Last Modified: 03 Nov 2017 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25616

Actions (login required)

View Item View Item