Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства

Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 5-30.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Тип елементу : Розділ книги
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 03 Лист 2017 18:26
Останні зміни: 03 Лист 2017 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25616

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу