Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 5-30.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 03 Nov 2017 18:26 |
Last Modified: | 03 Nov 2017 18:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25616 |
Actions (login required)
View Item |