Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов

Вознюк О. В. (1998) Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов. Інше. Волинь, Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

Пропонується новий метод навчання іноземних мов, що ґрунтується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини та реалізує синергетичний підхід. Метод, на відміну від традиційних свідомо-порівняльних методів, спирається на вербальну сітку та комунікативний досвід рідної мови. Це дозволяє оволодіти протягом короткого терміну великою кількістю лексичних одиниць мови, що вивчається.

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 14 Лист 2017 07:15
Оновлення: 14 Лист 2017 07:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25670

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу