Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов

Вознюк, О. В. (1998) Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов. Інший. Волинь, Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

Пропонується новий метод навчання іноземних мов, що ґрунтується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини та реалізує синергетичний підхід. Метод, на відміну від традиційних свідомо-порівняльних методів, спирається на вербальну сітку та комунікативний досвід рідної мови. Це дозволяє оволодіти протягом короткого терміну великою кількістю лексичних одиниць мови, що вивчається.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 14 Лист 2017 07:15
Останні зміни: 14 Лист 2017 07:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25670

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу