Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов

Вознюк, О. В. (1998) Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов. Other. Волинь, Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Пропонується новий метод навчання іноземних мов, що ґрунтується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини та реалізує синергетичний підхід. Метод, на відміну від традиційних свідомо-порівняльних методів, спирається на вербальну сітку та комунікативний досвід рідної мови. Це дозволяє оволодіти протягом короткого терміну великою кількістю лексичних одиниць мови, що вивчається.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 14 Nov 2017 07:15
Last Modified: 14 Nov 2017 07:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25670

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics