STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу

Бажан Л. В. (2017) STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 67–69.

[img]
Preview
Текст
Download (291kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: С.В. Кузьменко
Дата подачі: 16 Лист 2017 10:11
Оновлення: 16 Лист 2017 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25701

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу