Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики

Вакалюк Т. А. (2017) Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). С. 27–32. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (380kB) | Preview

Анотація

У даній статті розкривається сутність критеріїв та показників добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання для підготовки бакалаврів інформатики. Визначено три критерії добору, а також описано до кожного критерію його показники. Наведено порівняльну характеристику певних хмаро орієнтованих систем підтримки навчання (Google Classroom, Moodle, Edmodo, Studyboard, Oracle, Learner Nation, iSpring, Canvas, Schoology, Blackboard, NeoLms) по всіх критеріях та показниках.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: критерії, критерії добору, хмаро орієнтована система підтримки навчання, хмаро орієнтоване навчальне середовище.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лист 2017 21:46
Оновлення: 24 Лист 2017 21:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25846

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу