Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах

Кальніцька О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 67–70.

[img]
Preview
Текст
Download (297kB) | Preview

Анотація

Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 29 Лист 2017 07:03
Оновлення: 29 Лист 2017 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25875

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу