Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах

Кальніцька, О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 67-70.

[img]
Preview
Text
Download (297kB) | Preview

Abstract

Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 29 Nov 2017 07:03
Last Modified: 29 Nov 2017 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25875

Actions (login required)

View Item View Item