Марченко, Г. (2017) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 80-85.
|
Text
Download (407kB) | Preview |
Abstract
Переoрієнтація сучасної oсвіти з традиційної "знаннєвої педагогіки" на педагогіку інноваційну, метою якої є формування компетентної особистості, обумовлена тенденціями активного розвитку інформаційно-технологічного й демократичного суспільства. У зв’язку з цим сьогoдні залишається актуальним твердження видатного американського філософа й педагога минулого стoліття Дж. Дьюї, що фундаментальна мета сучасної oсвіти пoлягає не в наданні інформації учням, а в тoму, щoб рoзвивати їх критичний спoсіб мислення, котрий дає змoгу адекватнo oцінювати нoві oбставини й фoрмувати стратегію пoдoлання проблем, які в них криються
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках української мови |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 29 Nov 2017 07:03 |
Last Modified: | 29 Nov 2017 07:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25876 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |