Магдич, Т. П.
(2017)
Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами.
Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової..
с. 141-146.
Опис
Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |