Концепції мовної гри як теоретичні засади організації навчально-ігрової діяльності

Мелешко, Л. В. (2017) Концепції мовної гри як теоретичні засади організації навчально-ігрової діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 99-102. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (341kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто лінгвофілософські й лінгвістичні концепції мовної гри як підґрунтя організації навчально-ігрової діяльності в системі українськомовної освіти. На основі наукового осмислення окреслено зміст понять "гра", "навчально-ігрова діяльність", "мовна гра". Шляхом аналізу наукової літератури й синтезу теоретичних ідей визначено принципи побудови й реалізації навчально-методичної системи, спрямованої на формування мовної особистості школяра в навчально-ігровій діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: гра, навчально-ігрова діяльність, мовна гра, методика ігрового навчання мови
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Лист 2017 11:02
Останні зміни: 30 Лист 2017 11:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25900

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу