Мелешко Л. В.
(2017)
Концепції мовної гри як теоретичні засади організації навчально-ігрової діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)).
С. 99–102.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглянуто лінгвофілософські й лінгвістичні концепції мовної гри як підґрунтя організації навчально-ігрової діяльності в системі українськомовної освіти. На основі наукового осмислення окреслено зміст понять "гра", "навчально-ігрова діяльність", "мовна гра". Шляхом аналізу наукової літератури й синтезу теоретичних ідей визначено принципи побудови й реалізації навчально-методичної системи, спрямованої на формування мовної особистості школяра в навчально-ігровій діяльності.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |